SEU DRIVER TRAINING
Najważniejszym zadaniem jednostki SEU jest pomyślne złapanie przestępców, za którymi aktualnie trwa pościg. Osoby te są potrzebne na napadach, odbiciach zakładników, akcjach terrorystycznych i ewentualnych nagłych pościgach na mieście.
Jednostki SEU składają się z 2 oddziałów: kierowca i radiówka.
Kierowca: odpowiada za pomyślne pokonanie trasy od punktu A do B/gonieniem osoby aż do poddania.
Radiówka: odpowiada za sprawne i poprawne podawanie informacji na temat aktualnie trwającego pościgu na radiu. W momencie ustalenia, że jednostka SEU jest wymagana, osoby z danej akcji wzywają taką jednostkę i pobiera ona pojazd z jednostki w celu udania się na miejsce i podjęcie pościgu w roli U1/U2/U3.
Osoby przeszkolone mają bezwzględne pierwszeństwo do przejęcia pierwszej jednostki na pościgu po uprzednim ustaleniu tego z SV akcji. Jeżeli na akcji jest więcej osób z danym szkoleniem staramy się obstawiać pierwszą i drugą jednostkę w pościgu.
Pojazdy używane przez SEU
( Ocelot Jugular, Pfister Neon, Dundeary Landstallker XL, Vapid Dominator GTX, Guntlet Hellfire , )
PRZYKŁADOWE POJAZDY:
UWAGA!!!
WSZYSTKIE POJAZDY 2 MIEJSCOWE SĄ DO WYŁĄCZNEGO UŻYTKU AGENTÓW Z UPRAWNIENIAMI SEU
Test na SEU Driver dla obydwu kategorii składa się z testu teoretycznego i praktycznego.
Test teoretyczny jest podzielony na 2 części – Znajomość mapy, ogólna wiedza z prowadzenia pościgu i znajomości
podstawowych pojęć pościgowych.
Teorię radiówki jak i kierowcy zdaje się na aplikacji discord po uprzednim poinformowaniu egzaminatorów. Obecny na egzaminie: Jan Poznański, Matias Ballantines, Marco Ballantines, Venetti Wilson
Test praktyczny również podzielony jest na 2 części – Czasowe pokonanie jednej z kilku tras i pościgi w terenie zaawansowanym.
Pierwszą część praktyki radiówki zdajemy na aplikacji discord, druga część odbywa się jadąc z osobą zdającą na kierowcę lub z egzaminatorem w aucie. Podobnie z egzaminem kierowcy, ale część pierwsza jest również przeprowadzana w mieście, nie na aplikacji.
Obecny na egzaminie: Jan Poznański, Matias Ballantines, Marco Ballantines, Venetti Wilson
Po zdanym szkoleniu wskazane jest branie udziału w napadach w celu dalszego doskonalenia umiejętności, przy odpowiednio dużych staraniach istnieje opcja zdania na egzaminatora wspierającego co będzie się równało z możliwością awansu i dalszej kariery w strukturach FIB
CZĘŚĆ TEORETYCZNA – Zagadnienia!
- ● Rozpoznanie i wykorzystanie praktyczne symboli U1, U2, U3,
- ● Znajomość manewrów: PIT, RAM, BOX, ARROW,1
- ● Znajomość kodów pościgowych: zielony, żółty, czerwony, czarny,
- ● Wiedza na temat kodów dziesiątkowych pomagających w pościgu,
- ● Umiejętność rozpoznawania konkretnych miejsc na mapie miasta.Wszelkie zagadnienia znajdują się poniżej, jak również w tym miejscu:
CZĘŚĆ PRAKTYCZNA – Kierowca!
- ● Umiejętność zrobienia w ruchu wskazanych manewrów,
- ● Zdolność jazdy różnymi pojazdami pościgowymi,
- ● Pokonanie trasy od punktu A do B wyznaczonego przez egz. na czas,
- ● Dwukrotne “ujęcie” ściganego egzaminatora na trzy próby,
- ● Znajomość głównych punktów odniesień mapy.CZĘŚĆ PRAKTYCZNA – Radiówka!
- ● Poprawne podawanie pozycji podczas testowego pościgu,
- ● Znajomość wszelkich głównych punktów odniesień mapy,
- ● Prawidłowe opisywanie pościgu na radiu,
- ● Wykorzystywanie kodów podczas informowania,
- ● Dwukrotne “ujęcie” ściganego egzaminatora na trzy próby (w przypadku słabego kierowcy patrzy się na to indywidualnie),
- ● Brak wprowadzania paniki w kryzysowych sytuacjach.
PONIŻEJ ZEBRANE PODSTAWOWE ZAGADNIENIA WYMAGANE NA EGZAMINIE: